28 Kasım 2012 Çarşamba

Ada Sahillerinde Bekliyorum - Candan Erçetin


Ah, ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarini gözlüyorum
Seni senden güzelim istiyorum
Beni sad et Sadiye basim için

Nerede o mis gibi leylaklar
Sararip solmak üzere yapraklar
Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et güzelim basin için

Adalardan modalara geçilir
Yar elinden zehir olsa içilir
Bu dünyada basa gelen çekilir
Beni sad et Sadiye basin için.Ah, ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarini gözlüyorum
Seni senden güzelim istiyorum
Beni sad et Sadiye basim için

Nerede o mis gibi leylaklar
Sararip solmak üzere yapraklar
Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et güzelim basin için

Adalardan modalara geçilir
Yar elinden zehir olsa içilir
Bu dünyada basa gelen çekilir
Beni sad et Sadiye basin için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder