28 Kasım 2012 Çarşamba

Annem - Candan Erçetin


Hani eski zaman masallari anlatir
Hüznümü huzura dolarsin
Kasim gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanima kalansin

Hani bir biblon vardi kirdigim
Üstüne ne kirginliklar yasadin
Ama bil ki ben de parçalandim
Annem ben senin yanina kalanim

Annem annem sen üzülme
Sözlerin hep yüregimde

Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutup dost oluruz
Bizi baglayan bu kan degil yalniz
Annem biz birbirimize kalaniz

Ben kararli uçarken yolumda
Sen çatik kaslarin altinda
Katiksiz sevgiyle bakarsin
Annem sen benim yanima kalansin

Annem annem gel üzülme
Ben hala senin dizlerindeHani eski zaman masallari anlatir
Hüznümü huzura dolarsin
Kasim gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanima kalansin

Hani bir biblon vardi kirdigim
Üstüne ne kirginliklar yasadin
Ama bil ki ben de parçalandim
Annem ben senin yanina kalanim

Annem annem sen üzülme
Sözlerin hep yüregimde

Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutup dost oluruz
Bizi baglayan bu kan degil yalniz
Annem biz birbirimize kalaniz

Ben kararli uçarken yolumda
Sen çatik kaslarin altinda
Katiksiz sevgiyle bakarsin
Annem sen benim yanima kalansin

Annem annem gel üzülme
Ben hala senin dizlerinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder