27 Kasım 2012 Salı

Bir Dalda iki Kiraz - Candan Erçetin


Bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz
Eger beni seversen mektubunu sikça yaz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi

Bir dalda iki ceviz aramiz derya deniz
Sen orada ben burada ne bet kaldi ne beniz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi

Bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz
Eger beni seversen mektubunu sikça yaz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi

Bir dalda iki ceviz aramiz derya deniz
Sen orada ben burada ne bet kaldi ne beniz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi
Bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz
Eger beni seversen mektubunu sikça yaz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi

Bir dalda iki ceviz aramiz derya deniz
Sen orada ben burada ne bet kaldi ne beniz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi

Bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz
Eger beni seversen mektubunu sikça yaz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi

Bir dalda iki ceviz aramiz derya deniz
Sen orada ben burada ne bet kaldi ne beniz

Sallasana sallasana mendilini
Aksam oldu göndersene sevdigimi


Bir Dalda iki Kiraz - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder