28 Kasım 2012 Çarşamba

Bir Sebebi Var - Can Bonomo


Içtim ulan kaçilin önümden
Az mi çektim onun ellerinden ?
Sen hiç mi ama hiç mi içmedin
Ben kimi bekledim ?

Içtim ulan açilin geçecegim
Korlarin üstünden yürüyecegim
Az da biraz daha da büyüyecegim
Kendimi egleyecegim .

Bir sebebi var aldirma bitsin
sen doldur yerine.
Geregi var kandir da gitsin
al sarabini eline

Ne arar asiklarda gurur
Kendini paralar da durur
Kalmadi mi bir parça huzur?
Sen gibi yok muzur.

Dik dur aman
Sakin hiç ezilme
Kalemini al kilicin yerine
Yalnizsin diye hiç üzülme,
Ben içerim yerine.
Içtim ulan kaçilin önümden
Az mi çektim onun ellerinden ?
Sen hiç mi ama hiç mi içmedin
Ben kimi bekledim ?

Içtim ulan açilin geçecegim
Korlarin üstünden yürüyecegim
Az da biraz daha da büyüyecegim
Kendimi egleyecegim .

Bir sebebi var aldirma bitsin
sen doldur yerine.
Geregi var kandir da gitsin
al sarabini eline

Ne arar asiklarda gurur
Kendini paralar da durur
Kalmadi mi bir parça huzur?
Sen gibi yok muzur.

Dik dur aman
Sakin hiç ezilme
Kalemini al kilicin yerine
Yalnizsin diye hiç üzülme,
Ben içerim yerine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder