27 Kasım 2012 Salı

Bu Sabah - Candan Erçetin


Bu sabah uyandim
sana ait esyalari
bir kutuya doldurdum
ve senden kalan izleri
akan suyla yikadim

bu sabah uyandim
bu sabah senden ayrildim
Bu sabah uyandim
bana ait hayalleri
bir yürege hapsettim
ve benden kalan düsleri
geçen zamana biraktim

bu sabah uyandim
bu sabah yeniden basladim
ne ilk ne son bu sabah
ne çok ögrendi bu gönül
ne çok söndü ne çok yandi
her defasinda kanatlandi

bu son sandi ama aldandi
boyun egmedi bu gönül
ne alisti ne uslandi
bu gönül uyandi
bu sabah yeniden basladi
Bu sabah uyandim
sana ait esyalari
bir kutuya doldurdum
ve senden kalan izleri
akan suyla yikadim

bu sabah uyandim
bu sabah senden ayrildim
Bu sabah uyandim
bana ait hayalleri
bir yürege hapsettim
ve benden kalan düsleri
geçen zamana biraktim

bu sabah uyandim
bu sabah yeniden basladim
ne ilk ne son bu sabah
ne çok ögrendi bu gönül
ne çok söndü ne çok yandi
her defasinda kanatlandi

bu son sandi ama aldandi
boyun egmedi bu gönül
ne alisti ne uslandi
bu gönül uyandi
bu sabah yeniden basladi


Bu Sabah - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder