26 Kasım 2012 Pazartesi

Çamur - Aslızen


Unutuyorum böyle derdi kederi
Halimi görenler diyordur deli
Kurumuş solmuş çiçek gibi
Gözlerine hasretim
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seni
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seni
Zaman nasıl da su gibi akıyor
Hava soğudu bak yağmur yağıyor
Toprak suyla buluştu mis kokuyor
Ufak ufak aşkın kokusu geliyor
Sırılsıklam olmuşum umurumda değil
Çamurla oynamak bana iyi gelir
Unutuyorum böyle derdi kederi
Halimi görenler diyordur deli
Kurumuş solmuş çiçek gibi
Gözlerine hasretim
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seni
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seniUnutuyorum böyle derdi kederi
Halimi görenler diyordur deli
Kurumuş solmuş çiçek gibi
Gözlerine hasretim
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seni
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seni
Zaman nasıl da su gibi akıyor
Hava soğudu bak yağmur yağıyor
Toprak suyla buluştu mis kokuyor
Ufak ufak aşkın kokusu geliyor
Sırılsıklam olmuşum umurumda değil
Çamurla oynamak bana iyi gelir
Unutuyorum böyle derdi kederi
Halimi görenler diyordur deli
Kurumuş solmuş çiçek gibi
Gözlerine hasretim
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seni
Bırak hadi işleri çek bütün fişleri
Boş verip her şeyi çıkıp gel artık
Şemsiye açmadan yağmurdan kaçmadan
Islanarak gel çok özledim seni

Çamur - Aslızen Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder