27 Kasım 2012 Salı

Çapkın - Candan Erçetin


Düserek sen yine
Bir yerde mi kaldin
Çapkin, çapkin, çapkin

Bakayim koynunu aç
Bakayim koynunu aç
Kalbimi çaldin, askimi çaldin
Sen beni çaldin
Askimi çaldin
Çapkin, çapkin, çapkin, çapkin

Beni benden geçirip
Beni benden geçirip
Sen ele aldin, sen ele aldin
Çapkin

O nasil tatli bakislar
O ne baygin gözler
Büyüler sevgimi
Söyletmez o çapkin gözler

O çapkin gözler
Sende kalmis yine
Kalbim seni özler
Gözler özler, gözler özler
Düserek sen yine
Bir yerde mi kaldin
Çapkin, çapkin, çapkin

Bakayim koynunu aç
Bakayim koynunu aç
Kalbimi çaldin, askimi çaldin
Sen beni çaldin
Askimi çaldin
Çapkin, çapkin, çapkin, çapkin

Beni benden geçirip
Beni benden geçirip
Sen ele aldin, sen ele aldin
Çapkin

O nasil tatli bakislar
O ne baygin gözler
Büyüler sevgimi
Söyletmez o çapkin gözler

O çapkin gözler
Sende kalmis yine
Kalbim seni özler
Gözler özler, gözler özler


Çapkın - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder