28 Kasım 2012 Çarşamba

Defol - Can Bonomo


Bana soru moru sorma
Defol git olur mu?
Hadi yürü yürü durma
Uzaklas olur mu?

Sen yani yani basimdan, eksilttin yasimdan
Sen kendini paylas, seni kim alir?
Döktürdügün her yas yarina kalir

Baskasi zor olur, askin unutulur
Yollara vur, sebebini vur
Git artik pesimden, kaldim bak gücümden
Onlara yor, kendine sor

Aldin bak ruhumu benden, ellerimden
Ya beni vur, ya kendine vur
Illallah ettim ömrümden
Düslerimden, ellerimden.Bana soru moru sorma
Defol git olur mu?
Hadi yürü yürü durma
Uzaklas olur mu?

Sen yani yani basimdan, eksilttin yasimdan
Sen kendini paylas, seni kim alir?
Döktürdügün her yas yarina kalir

Baskasi zor olur, askin unutulur
Yollara vur, sebebini vur
Git artik pesimden, kaldim bak gücümden
Onlara yor, kendine sor

Aldin bak ruhumu benden, ellerimden
Ya beni vur, ya kendine vur
Illallah ettim ömrümden
Düslerimden, ellerimden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder