14 Kasım 2012 Çarşamba

Gidemiyorum - Göksel


Gemilerini kaldirmis gidiyor hayat
Ve ben sahildeyim
Kaçirmis olma telasi içindeyim
Çagiriyor uzaklar israrla
Neden seninleyim
Baglanmis olma korkusu içindeyim

Gidemiyorum, kalamiyorum
Bas edemiyorum
Teslim olamiyorum

Yüzün gökyüzünden, bakamiyorum
Havada nefesin var, boguluyorum
Ben sana baglarimi çözemiyorum
Baska bir dünya yok, gidemiyorum


Varligin yanina hapsediyor beni sana
Oldugun yere
Ben sende kaybolmusum hissindeyim
Yüzdügümüz deniz ne güzeldi bir zamanlar
Gel gör ki simdi yoruyor dalgalar

Gidemiyorum, kalamiyorum
Bas edemiyorum
Teslim olamiyorum

Yüzün gökyüzünden, bakamiyorum
Havada nefesin var, boguluyorum
Ben sana baglarimi çözemiyorum
Baska bir dünya yok, gidemiyorum.Gemilerini kaldirmis gidiyor hayat
Ve ben sahildeyim
Kaçirmis olma telasi içindeyim
Çagiriyor uzaklar israrla
Neden seninleyim
Baglanmis olma korkusu içindeyim

Gidemiyorum, kalamiyorum
Bas edemiyorum
Teslim olamiyorum

Yüzün gökyüzünden, bakamiyorum
Havada nefesin var, boguluyorum
Ben sana baglarimi çözemiyorum
Baska bir dünya yok, gidemiyorum


Varligin yanina hapsediyor beni sana
Oldugun yere
Ben sende kaybolmusum hissindeyim
Yüzdügümüz deniz ne güzeldi bir zamanlar
Gel gör ki simdi yoruyor dalgalar

Gidemiyorum, kalamiyorum
Bas edemiyorum
Teslim olamiyorum

Yüzün gökyüzünden, bakamiyorum
Havada nefesin var, boguluyorum
Ben sana baglarimi çözemiyorum
Baska bir dünya yok, gidemiyorum.

Gidemiyorum - Göksel Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder