18 Kasım 2012 Pazar

Hele Yar Zalim Yar - Celal Güzelses


Hele yar yar zalim yar
Hayin yar kafir yar çapkin yar
Le le leylim le yar

Ne zalimsin yarim
Ben sana kurbanim
Yüzüne müstakim
Sevgili sultanim

Yarin aksam sizde
Ben sana mihmanim
Seni görmemisem
Yamandir ahvalim

Hele yar yar zalim yar
Hayin yar kafir yar çapkin yar
Le le leylim le yar

Çagirdim yarim yarim
Gel bana sinem sarim
Söyle asinan kimdir
Gidim ona yalvarim

Yarin aksam sizde
Ben sana mihmanim
Seni görmemisem
Yamandir ahvalim Hele yar yar zalim yar
Hayin yar kafir yar çapkin yar
Le le leylim le yar

Ne zalimsin yarim
Ben sana kurbanim
Yüzüne müstakim
Sevgili sultanim

Yarin aksam sizde
Ben sana mihmanim
Seni görmemisem
Yamandir ahvalim

Hele yar yar zalim yar
Hayin yar kafir yar çapkin yar
Le le leylim le yar

Çagirdim yarim yarim
Gel bana sinem sarim
Söyle asinan kimdir
Gidim ona yalvarim

Yarin aksam sizde
Ben sana mihmanim
Seni görmemisem
Yamandir ahvalim

Hele Yar Zalim Yar - Celal Güzelses Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder