27 Kasım 2012 Salı

İnce Giyerim İnce - Candan Erçetin


Ince giyerim ince
Pembe yakisir gence
Insan bir hos oluyor
Sevdigini görünce

Of sen yana ben cama
Ikimizin resmini çikarsinlar yan yana
Derelerin çakili, nerden aldin akili
Döne döne oynuyor, agabeyimin çakiri

Of sen yana ben cama
Ikimizin resmini çikarsinlar yan yana
Dereler çakil tasli
Ördekler yesil basli

Benim sevdigim dilber
Al yanak kalem kasli
Of sen yana ben cama
Ikimizin resmini çikarsinlar yan yanaInce giyerim ince
Pembe yakisir gence
Insan bir hos oluyor
Sevdigini görünce

Of sen yana ben cama
Ikimizin resmini çikarsinlar yan yana
Derelerin çakili, nerden aldin akili
Döne döne oynuyor, agabeyimin çakiri

Of sen yana ben cama
Ikimizin resmini çikarsinlar yan yana
Dereler çakil tasli
Ördekler yesil basli

Benim sevdigim dilber
Al yanak kalem kasli
Of sen yana ben cama
Ikimizin resmini çikarsinlar yan yana

İnce Giyerim İnce - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder