22 Kasım 2012 Perşembe

Nazlı Yarim Dönmedin - Cankat Erdoğan


Hangi Zalim Bagladi Yollarini
Ömür Boyu Hasret Kaldin Nerdesin
Neydi Ahtimiz Neydi Sözümüz
Yollarina Güller Ektim Nerdesin

Bir Ahdim Varidi Yarinen Ölem
Ne Bir Yüzüm Güldü Ne Bitti Çilem
Koymadi Zalimla Oynayan Gülem
Ömür Boyu Hasret Çektim Nerdesin

Hangi Zalim Bagladi Yollarini
Ömür Boyu Hasret Kaldin Nerdesin
Neydi Ahtimiz Neydi Sözümüz
Yollarina Güller Ektim Nerdesin

Bir Ahdim Varidi Yarinen Ölem
Ne Bir Yüzüm Güldü Ne Bitti Çilem
Koymadi Zalimla Oynayan Gülem
Ömür Boyu Hasret Çektim Nerdesin Hangi Zalim Bagladi Yollarini
Ömür Boyu Hasret Kaldin Nerdesin
Neydi Ahtimiz Neydi Sözümüz
Yollarina Güller Ektim Nerdesin

Bir Ahdim Varidi Yarinen Ölem
Ne Bir Yüzüm Güldü Ne Bitti Çilem
Koymadi Zalimla Oynayan Gülem
Ömür Boyu Hasret Çektim Nerdesin

Hangi Zalim Bagladi Yollarini
Ömür Boyu Hasret Kaldin Nerdesin
Neydi Ahtimiz Neydi Sözümüz
Yollarina Güller Ektim Nerdesin

Bir Ahdim Varidi Yarinen Ölem
Ne Bir Yüzüm Güldü Ne Bitti Çilem
Koymadi Zalimla Oynayan Gülem
Ömür Boyu Hasret Çektim Nerdesin

Nazlı Yarim Dönmedin - Cankat Erdoğan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder