22 Kasım 2012 Perşembe

Neler Oldu - Cankan


Neler oldu neler oldu bize boyle
Hayal oldu hayal oldu sevgi bize
Ucan kuslar misali sende uc sevgimle

Unutma ki neler oldu unutma ki buda sondu
Yaptigin aklimdan cikmadi
Artik ben gidiyorum gururum engel oldu
Caresiz sabahlar zindan gibi

Unutma ki neler oldu unutma ki buda sondu
Yaptigin aklimdan cikmadi
Artik ben gidiyorum gururum engel oldu
Caresiz sabahlar zindan gibi

Simdi ben yanlizim
Simdi ben sensizim
Deli gibi yanar yuregim
Soyle sensiz neyleyim

Simdi ben yanlizim
Simdi ben sensizim
Deli gibi yanar yuregim
Soyle sensiz neyleyim
Neler oldu neler oldu bize boyle
Hayal oldu hayal oldu sevgi bize
Ucan kuslar misali sende uc sevgimle

Unutma ki neler oldu unutma ki buda sondu
Yaptigin aklimdan cikmadi
Artik ben gidiyorum gururum engel oldu
Caresiz sabahlar zindan gibi

Unutma ki neler oldu unutma ki buda sondu
Yaptigin aklimdan cikmadi
Artik ben gidiyorum gururum engel oldu
Caresiz sabahlar zindan gibi

Simdi ben yanlizim
Simdi ben sensizim
Deli gibi yanar yuregim
Soyle sensiz neyleyim

Simdi ben yanlizim
Simdi ben sensizim
Deli gibi yanar yuregim
Soyle sensiz neyleyim


Neler Oldu - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder