13 Kasım 2012 Salı

Olmaz - Candan Erçetin


Ansizin hayatima giriyorsun
Varliginla aklimi çeliyorsun
Askinla beni simartiyorsun
Mucizeler yaratip kahramanim oluyorsun

Zamanla aska alisiyorsun
Daha az gülüp daha çok susuyorsun
Degistin sen hala görmüyorsun
Mucizeler nerede kahramanim yorgun musun

Olmaz birtanem
Olmaz sevdigim
Olmaz inan bana olmaz
Ask böyle olmaz

Hazirdim ben de seni bekliyordum
Nerede bu geç kalmasa diyordum
Ve bir gün karsimda duruyordun
Bilmeden mucizenin ta kendisi oluyordun

Anladim ben herseyi yoruyorum
Belki de hep senden bekliyorum
Degismedim sadece susuyorum
Mucizeler yaratan kahramani özlüyorumAnsizin hayatima giriyorsun
Varliginla aklimi çeliyorsun
Askinla beni simartiyorsun
Mucizeler yaratip kahramanim oluyorsun

Zamanla aska alisiyorsun
Daha az gülüp daha çok susuyorsun
Degistin sen hala görmüyorsun
Mucizeler nerede kahramanim yorgun musun

Olmaz birtanem
Olmaz sevdigim
Olmaz inan bana olmaz
Ask böyle olmaz

Hazirdim ben de seni bekliyordum
Nerede bu geç kalmasa diyordum
Ve bir gün karsimda duruyordun
Bilmeden mucizenin ta kendisi oluyordun

Anladim ben herseyi yoruyorum
Belki de hep senden bekliyorum
Degismedim sadece susuyorum
Mucizeler yaratan kahramani özlüyorum

Olmaz - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder