21 Kasım 2012 Çarşamba

Sen Yargıç Ben Mahkum - Cansever


Ayrilik aklina nereden esti
Üç günde biktin askimdan ne istir
Sen yargiç ben mahkum cezami kestin
Mühebbet hapsine attin ne istir

Bu kadar mi gözün körü görmedin
Atesler de yandim bir su dökmedin
Zalimden zalimsin kiymet bilmedin
Kör seytandan nankör çiktin ne istir

Severek kol kanat açtim askina
Kiyamazdim el sürmeye nazlima
Canimi adadim senin yoluna
Gözyasim bosa mi akti ne istir


Ayrilik aklina nereden esti
Üç günde biktin askimdan ne istir
Sen yargiç ben mahkum cezami kestin
Mühebbet hapsine attin ne istir

Bu kadar mi gözün körü görmedin
Atesler de yandim bir su dökmedin
Zalimden zalimsin kiymet bilmedin
Kör seytandan nankör çiktin ne istir

Severek kol kanat açtim askina
Kiyamazdim el sürmeye nazlima
Canimi adadim senin yoluna
Gözyasim bosa mi akti ne istir




Sen Yargıç Ben Mahkum - Cansever Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder