24 Kasım 2012 Cumartesi

Sensizlik - Candan Erçetin


Bir garip hüzün çöker insana
El ayak çekilince

Tek basina kalirsin dünyada
Etraf sessizlesince

Inan bu ev alisamadi
Hiçbir zaman sensizlige

Simdi sensizlik oturuyor
Kalkip gittigin yerde

Yalnizliga elbet alisir bedenim
Yalnizlikla belki de basa çikabilirim

Çok zor gelse bile yasar ögrenirim
Sensizlik benim canimi acitan

Bir derin korku düser ruhuma
Duvarlar seslenince

Karanlik oyun oynar aklima
Gölgeler dans edince

Inan bana alisamadim
Hiçbir zaman sensizlige

Simdi sensizlik dolasiyor
Çikip gittigin bu evde
Bir garip hüzün çöker insana
El ayak çekilince

Tek basina kalirsin dünyada
Etraf sessizlesince

Inan bu ev alisamadi
Hiçbir zaman sensizlige

Simdi sensizlik oturuyor
Kalkip gittigin yerde

Yalnizliga elbet alisir bedenim
Yalnizlikla belki de basa çikabilirim

Çok zor gelse bile yasar ögrenirim
Sensizlik benim canimi acitan

Bir derin korku düser ruhuma
Duvarlar seslenince

Karanlik oyun oynar aklima
Gölgeler dans edince

Inan bana alisamadim
Hiçbir zaman sensizlige

Simdi sensizlik dolasiyor
Çikip gittigin bu evde


Sensizlik - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder