24 Kasım 2012 Cumartesi

Sevdim Anladım - Candan Erçetin


Sevdim anladim
sevmek her derdin çaresi
ruhun cefasi bitmiyor
dost eli uzanmadan

sevdim anladim
sevmek her derdin çaresi
gönül yarasi geçmiyor
can elini tutmadan

sev,
korkma sev ki
silinsin tüm korkular
kirgin yüreklerden


sev,
korkma sev ki
yok olsun tüm kaygilar
yilgin bakislardan

sev,
korkma sev ki
degissin tüm yazgilar
bikkin feleklerden Sevdim anladim
sevmek her derdin çaresi
ruhun cefasi bitmiyor
dost eli uzanmadan

sevdim anladim
sevmek her derdin çaresi
gönül yarasi geçmiyor
can elini tutmadan

sev,
korkma sev ki
silinsin tüm korkular
kirgin yüreklerden


sev,
korkma sev ki
yok olsun tüm kaygilar
yilgin bakislardan

sev,
korkma sev ki
degissin tüm yazgilar
bikkin feleklerden

Sevdim Anladım - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder