24 Kasım 2012 Cumartesi

Söz Vermiştin - Candan Erçetin


Söz vermistin bana
Yanibasimda yaslanmaya
Söz vermistik bu dünyaya
Ne olursak olsaydik

Kaç yil geçti bak hala
Son bakisin miras bana
Sakli duruyor ne fayda
Biraksaydin solsaydik

Hangi bahane avutur bilmem
Hangi günahin bedeli bu
Kandirmiyor ne gündüzüm ne gecem
Böyle intikam olmaz

Çok mu fazla bu sitem
Agir degil mi bu ceza
Söyle kim çok gördü seni bana
Böyle yalniz kalinmaz

Paylasilmiyor hüzün
Paylasamam yolu yok bunun
Anlatamam sözü yok bunun
Çekilecek basa geldikçe dertler

Bir zaman bir yerde
Bulusuruz yolu yok bunun
Kavusuruz yolu yok bunun
Görülecek günü geldikçeSöz vermistin bana
Yanibasimda yaslanmaya
Söz vermistik bu dünyaya
Ne olursak olsaydik

Kaç yil geçti bak hala
Son bakisin miras bana
Sakli duruyor ne fayda
Biraksaydin solsaydik

Hangi bahane avutur bilmem
Hangi günahin bedeli bu
Kandirmiyor ne gündüzüm ne gecem
Böyle intikam olmaz

Çok mu fazla bu sitem
Agir degil mi bu ceza
Söyle kim çok gördü seni bana
Böyle yalniz kalinmaz

Paylasilmiyor hüzün
Paylasamam yolu yok bunun
Anlatamam sözü yok bunun
Çekilecek basa geldikçe dertler

Bir zaman bir yerde
Bulusuruz yolu yok bunun
Kavusuruz yolu yok bunun
Görülecek günü geldikçe

Söz Vermiştin - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder