14 Kasım 2012 Çarşamba

Topyekün - Levent Yüksel


Hayır olsun rüyanda görmüşsün
Benim için uykunu bölmüşsün
Olur olmaz yalan masallarla
Beni tıpış tıpış yürütmüşsün

Hayret nasıl da geç farketmişim
Geceyi sen diye sevmişim
Sana son bir sözüm de kalmamış
Rabbime havale etmişim

Kul oldum yol oldum
Yıprandım gözlerinde
Zehir var sözlerinde
Sildim gitti bir kalemde

Yorulsam yıkılsam
Hatta cennetten kovulsam
Tövbeleri bozacağım ben
Uzak dur artık topyekün benden

Tövbe illallah huyuna da suyuna da
Gecenin ortası kabus musun git başımdan ah
Boşver be yavrum boşver be gitsin
Bu kadar takma ne son ne ilksin.Hayır olsun rüyanda görmüşsün
Benim için uykunu bölmüşsün
Olur olmaz yalan masallarla
Beni tıpış tıpış yürütmüşsün

Hayret nasıl da geç farketmişim
Geceyi sen diye sevmişim
Sana son bir sözüm de kalmamış
Rabbime havale etmişim

Kul oldum yol oldum
Yıprandım gözlerinde
Zehir var sözlerinde
Sildim gitti bir kalemde

Yorulsam yıkılsam
Hatta cennetten kovulsam
Tövbeleri bozacağım ben
Uzak dur artık topyekün benden

Tövbe illallah huyuna da suyuna da
Gecenin ortası kabus musun git başımdan ah
Boşver be yavrum boşver be gitsin
Bu kadar takma ne son ne ilksin.

Topyekün - Levent Yüksel Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder