24 Kasım 2012 Cumartesi

Türkü - Candan Erçetin


Dünyada akla deger veren yok madem
Bazen akli az olanin parasi çok madem
Getirin su sarabi alsin aklimizi
Belki de böyle begenir bizi elalem

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degisti

Ben gönlü temiz insana kurban olayim
Gezsin basim üstünde benim hos tutayim
Ham insani al karsina söylet azicik
Dön sonra cehennemdeymis gel sarayim

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degisti

Gelip de eskiyenler yepyeni gelenler
Her biri gider bugün yarin birer birer
Kimseler kalmamis bu eski dünya
Kimi gitti gider kimi geldi gider

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degisti

Canlarin canani dost deletme dinle beni
Küsme felege degmez yeme kendini
Çekil otur söyle gürültüsüz bir köseye
Seyreyle su hengamede olan biteni

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degistiDünyada akla deger veren yok madem
Bazen akli az olanin parasi çok madem
Getirin su sarabi alsin aklimizi
Belki de böyle begenir bizi elalem

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degisti

Ben gönlü temiz insana kurban olayim
Gezsin basim üstünde benim hos tutayim
Ham insani al karsina söylet azicik
Dön sonra cehennemdeymis gel sarayim

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degisti

Gelip de eskiyenler yepyeni gelenler
Her biri gider bugün yarin birer birer
Kimseler kalmamis bu eski dünya
Kimi gitti gider kimi geldi gider

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degisti

Canlarin canani dost deletme dinle beni
Küsme felege degmez yeme kendini
Çekil otur söyle gürültüsüz bir köseye
Seyreyle su hengamede olan biteni

Türkü yine o türkü
Sazlarda tel degisti
Yumruk yine o yumruk
Bir varsa el degisti

Türkü - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder