22 Kasım 2012 Perşembe

Vav Başıma Gelene Bak - Cankat Erdoğan


Düstüm Basim Kaldiramam Ki Yerden
Her Taraftan Geldi Türlü Bir Sitem
Geçti Ömrüm Gayri Ben Nasil Edem
Vay Basima Gelene Bak Gelene

Özlemiyem Gayri Dostum Yoruldum
Deli Akar Idim Simdi Yoruldum
Felek Bir Ok Atti Simdi Vuruldum
Vay Basima Gelene Bak Gelene

Düstüm Basim Kaldiramam Ki Yerden
Her Taraftan Geldi Türlü Bir Sitem
Geçti Ömrüm Gayri Ben Nasil Edem
Vay Basima Gelene Bak Gelene

Özlemiyem Gayri Dostum Yoruldum
Deli Akar Idim Simdi Yoruldum
Felek Bir Ok Atti Simdi Vuruldum
Vay Basima Gelene Bak Gelene Düstüm Basim Kaldiramam Ki Yerden
Her Taraftan Geldi Türlü Bir Sitem
Geçti Ömrüm Gayri Ben Nasil Edem
Vay Basima Gelene Bak Gelene

Özlemiyem Gayri Dostum Yoruldum
Deli Akar Idim Simdi Yoruldum
Felek Bir Ok Atti Simdi Vuruldum
Vay Basima Gelene Bak Gelene

Düstüm Basim Kaldiramam Ki Yerden
Her Taraftan Geldi Türlü Bir Sitem
Geçti Ömrüm Gayri Ben Nasil Edem
Vay Basima Gelene Bak Gelene

Özlemiyem Gayri Dostum Yoruldum
Deli Akar Idim Simdi Yoruldum
Felek Bir Ok Atti Simdi Vuruldum
Vay Basima Gelene Bak Gelene

Vav Başıma Gelene Bak - Cankat Erdoğan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder