22 Kasım 2012 Perşembe

Yaranamadım - Cankan


Sana sana ben kandim inan
Her yerine baglandim aman
Çoktur günahim yavrum
Sen bana neler yaptin
Bile bile sen kandin bana
Tav oldun o cilveli anima
Abartmadan yürü git yoluna
Lak lak ederim kizla konusurum
Iki laf söylerim onla bulusurum
Birden bir fistik çikti karsima
Sanki tas düstü sandim benim basima
Ne yaptim ne ettim kiz benle konusmadi
Dediki güzelim senle yildizim barismadi
Hemen yukari kostum tipime baktim
Karizmamda sorun varmis bunuda çaktim
Alacagim bu kizi ben kafaya taktim
Onun için hemen kendime yeni bir imaj yaptim
Ayy bu tipne, yoksa beyenmiyorsun
Off aman çok sikiyorsun
Off bu tavir ne, hala ötüyorsun
Böle söyleme yavrum beni bitiriyorsun
Sap öpeyim mi içimede çekeyim mi
Bal akiyor her yerinden of of diyeyeyim mi
Yaranamadim yavrum yaranamadim
Ne yaptiysa bana dayanamadim
Kaldirdim göbegi bak hoppa
Döktürürsem ögle bana bakma
Yapamam yapamam yapamam
Ne gece ne gündüz yatamam
Yavrum bende senin gibi olamam
Lan kiviriyon muuuuuu
Bu kadar güzel kiz bir arada bulunur mu
Atmosfer o biçim bu kadar olamaz
Babam bile gelse beni durduramaz
Harbi kiviriyon lannnnnnnn
Silik silak olayin farkina vardim
Kilik kilak anladim ama geç kaldim
Tik tak onu hafizama aldim
Bir bar oldugum yerde dona kaldim
Hiphop degil rank rankyon çaldi
Tip top oynayanlar ortayi esir aldi
Hop hop döktüren biri vardi
Stop stop

Kas göz çakarim anlamaz beni
Lak lak ederim dinlemez beni
Ugrunda oldum hem manyak hem deli
Off of offff hobba
Off off yaparim tinlamaz beni
Hhiiimmmm yaparim anlamaz beni
Hirrrr diye yerim kiz ben seni
Off of offff hobba
Sana sana ben kandim inan
Her yerine baglandim aman
Çoktur günahim yavrum
Sen bana neler yaptin
Bile bile sen kandin bana
Tav oldun o cilveli anima
Abartmadan yürü git yoluna
Lak lak ederim kizla konusurum
Iki laf söylerim onla bulusurum
Birden bir fistik çikti karsima
Sanki tas düstü sandim benim basima
Ne yaptim ne ettim kiz benle konusmadi
Dediki güzelim senle yildizim barismadi
Hemen yukari kostum tipime baktim
Karizmamda sorun varmis bunuda çaktim
Alacagim bu kizi ben kafaya taktim
Onun için hemen kendime yeni bir imaj yaptim
Ayy bu tipne, yoksa beyenmiyorsun
Off aman çok sikiyorsun
Off bu tavir ne, hala ötüyorsun
Böle söyleme yavrum beni bitiriyorsun
Sap öpeyim mi içimede çekeyim mi
Bal akiyor her yerinden of of diyeyeyim mi
Yaranamadim yavrum yaranamadim
Ne yaptiysa bana dayanamadim
Kaldirdim göbegi bak hoppa
Döktürürsem ögle bana bakma
Yapamam yapamam yapamam
Ne gece ne gündüz yatamam
Yavrum bende senin gibi olamam
Lan kiviriyon muuuuuu
Bu kadar güzel kiz bir arada bulunur mu
Atmosfer o biçim bu kadar olamaz
Babam bile gelse beni durduramaz
Harbi kiviriyon lannnnnnnn
Silik silak olayin farkina vardim
Kilik kilak anladim ama geç kaldim
Tik tak onu hafizama aldim
Bir bar oldugum yerde dona kaldim
Hiphop degil rank rankyon çaldi
Tip top oynayanlar ortayi esir aldi
Hop hop döktüren biri vardi
Stop stop

Kas göz çakarim anlamaz beni
Lak lak ederim dinlemez beni
Ugrunda oldum hem manyak hem deli
Off of offff hobba
Off off yaparim tinlamaz beni
Hhiiimmmm yaparim anlamaz beni
Hirrrr diye yerim kiz ben seni
Off of offff hobba


Yaranamadım - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder