21 Kasım 2012 Çarşamba

Yeni Aşk - Cansever


Birdaha Adini Anmayacagim
O Güzel Yüzüne Bakmayacagim
Anladim ki Senden Hayir Yok Bana
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim

Sevdimde Ne Geçti Sanki Elime
Hep Çile Dert Verdin Seven Kalbime
Düsündüm Tasindim Sordum Gönlüme
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim

Karar Verdim Senden, Senden Ayrilacagim
Karar Verdim Senden Ayrilacagim

Aklimdan Sildim Ben Geçen Yillari
Mazide Yasanan Çilginliklari
Arama Hiç Sende Beni Birdaha
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim

Sevdimde Ne Geçti Sanki Elime
Hep Çile Dert Verdin Seven Kalbime
Düsündüm Tasindim Sordum Gönlüme
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim.Birdaha Adini Anmayacagim
O Güzel Yüzüne Bakmayacagim
Anladim ki Senden Hayir Yok Bana
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim

Sevdimde Ne Geçti Sanki Elime
Hep Çile Dert Verdin Seven Kalbime
Düsündüm Tasindim Sordum Gönlüme
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim

Karar Verdim Senden, Senden Ayrilacagim
Karar Verdim Senden Ayrilacagim

Aklimdan Sildim Ben Geçen Yillari
Mazide Yasanan Çilginliklari
Arama Hiç Sende Beni Birdaha
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim

Sevdimde Ne Geçti Sanki Elime
Hep Çile Dert Verdin Seven Kalbime
Düsündüm Tasindim Sordum Gönlüme
Kendime Yeni Bir Ask Bulacagim.

Yeni Aşk - Cansever Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder