19 Kasım 2012 Pazartesi

Yeraltında Geceler - Cash Flow


ÇAGDAS;

çözemedim regomofi neydir kopil
özledim bu rapi sussana torpil
yaptim yeraltinda sana baktim
rapi katlettin ben ona taktim
attim irmaklara bir bir
ümit ve davaro libero kimdir?
izmir birdir bölünemez asla
pasla yikansa da farketmez
rap affetmez bunu iyi bilin
karsimizda gözyasinizi silin
dinleyin bizi bir ezberleyin
gerzek beyinlilere benzemeyin
gezmeyin,rapimi ezmeyin
parayi denemeyin,yarayi elemeyin
geçirecek zamani sevirecek yamani
devirecek geri dönen ölecek

NAKARAT
bir baska yeraltinda geceler
iki pick up bir mikrofon ve heceler
niceler geldi geçti gitti
kim efendi kim?izmir yendi

VOLKAN;

dileklerin en güzeli nefes almak
bence dolu dolu yasamak gerek
ilk önce hayatta kalmak benzer
çözülemez bilmeceye dileyince
istekler sana bana dogru yönelir
bilmelidir her kimse amacina
asmamayi bir basina tasmamayi
korkuyu yenmeyi ve de kaçmamayi
gerekince taslamayi
yine hayat kosusunda durmamayi
çözmeliyiz denklemsiz sorulari
asmaliyiz depremsi konulari
gözlerim kapali film gibi
hatirlarim geçmisimi dün gibi
açmisim ellerimi gökyüzüne
aradim ama ben bulamadim sevgiyi

NAKARAT
bir baska yeraltinda geceler
iki pick up bir mikrofon ve heceler
niceler geldi geçti gitti
kim efendi kim?izmir yendi

ÇAGDAS;

Cash Flow regomo rap slow
odama tekno yow bence denyo o
dinleme bu adami inleme kinemi
silleme yapani silmene
kapani bilmene seni dilimleme
dilekolay bu rape kim bile bile
kine mi depirim erene lekeleme
benzer rapimiz tekerlemeye

NAKARAT
bir baska yeraltinda geceler
iki pick up bir mikrofon ve heceler
niceler geldi geçti gitti
kim efendi kim?izmir yendi ÇAGDAS;

çözemedim regomofi neydir kopil
özledim bu rapi sussana torpil
yaptim yeraltinda sana baktim
rapi katlettin ben ona taktim
attim irmaklara bir bir
ümit ve davaro libero kimdir?
izmir birdir bölünemez asla
pasla yikansa da farketmez
rap affetmez bunu iyi bilin
karsimizda gözyasinizi silin
dinleyin bizi bir ezberleyin
gerzek beyinlilere benzemeyin
gezmeyin,rapimi ezmeyin
parayi denemeyin,yarayi elemeyin
geçirecek zamani sevirecek yamani
devirecek geri dönen ölecek

NAKARAT
bir baska yeraltinda geceler
iki pick up bir mikrofon ve heceler
niceler geldi geçti gitti
kim efendi kim?izmir yendi

VOLKAN;

dileklerin en güzeli nefes almak
bence dolu dolu yasamak gerek
ilk önce hayatta kalmak benzer
çözülemez bilmeceye dileyince
istekler sana bana dogru yönelir
bilmelidir her kimse amacina
asmamayi bir basina tasmamayi
korkuyu yenmeyi ve de kaçmamayi
gerekince taslamayi
yine hayat kosusunda durmamayi
çözmeliyiz denklemsiz sorulari
asmaliyiz depremsi konulari
gözlerim kapali film gibi
hatirlarim geçmisimi dün gibi
açmisim ellerimi gökyüzüne
aradim ama ben bulamadim sevgiyi

NAKARAT
bir baska yeraltinda geceler
iki pick up bir mikrofon ve heceler
niceler geldi geçti gitti
kim efendi kim?izmir yendi

ÇAGDAS;

Cash Flow regomo rap slow
odama tekno yow bence denyo o
dinleme bu adami inleme kinemi
silleme yapani silmene
kapani bilmene seni dilimleme
dilekolay bu rape kim bile bile
kine mi depirim erene lekeleme
benzer rapimiz tekerlemeye

NAKARAT
bir baska yeraltinda geceler
iki pick up bir mikrofon ve heceler
niceler geldi geçti gitti
kim efendi kim?izmir yendi

Yeraltında Geceler - Cash Flow Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder