28 Kasım 2012 Çarşamba

Zalim Ayrılık - Bülent Serttaş


Yillarca el ele kol kola gezdik
Dünyanin en mutlu insani bizdik
Yarin ne olacak hiç düsünmezdik
Zalim ayriligin zamani miydi?

Yeminler etmistik birbirimize
Ayriligin sözünü anmayacaktik
El ne derse desin yar ikimize
Kimsenin sözüne kanmayacaktik

Sen böyle yapmazdin nasil degistin
Askin sarabini elinden içtin
Binbir yemin ettin sonra vazgeçtin
Zalim ayriligin zamanimiydi

Bu dünyada bir sen birde ben vardim
El ele tutussak sanki cosardim
Böyle yapmasaydin mutlu yasardik
Zalim ayriligin zamani miydi?
Yillarca el ele kol kola gezdik
Dünyanin en mutlu insani bizdik
Yarin ne olacak hiç düsünmezdik
Zalim ayriligin zamani miydi?

Yeminler etmistik birbirimize
Ayriligin sözünü anmayacaktik
El ne derse desin yar ikimize
Kimsenin sözüne kanmayacaktik

Sen böyle yapmazdin nasil degistin
Askin sarabini elinden içtin
Binbir yemin ettin sonra vazgeçtin
Zalim ayriligin zamanimiydi

Bu dünyada bir sen birde ben vardim
El ele tutussak sanki cosardim
Böyle yapmasaydin mutlu yasardik
Zalim ayriligin zamani miydi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder